niedziela, 23 czerwca 2019

Iwostin !








Od czasu gdy stosuję krem aktywny Iwostin, stan mojej skóry poprawił się. Widoczna jest mniejsza ilość niedoskonałości. Szybko się wchłania pozostawiając cerę miła i miękką w dotyku. Ma lekko wyczuwalny, przyjemny zapach. Kolejnym ważnym działaniem tego produktu dla mnie jest matowienie skóry, doskonale to robi i jednocześnie przygotowuje cerę pod makijaż. Produkt jest też dosyć wydajny, więc wystarcza na dłuższy okres czasu. Krem jest idealną opcją dla osób, które mają problematyczną skórę twarzy. Myślę, że jeszcze kiedyś wrócę do tego produktu, a również bardzo ciekawią mnie inne produkty z tej serii.





Bardzo fajny produkt na upalne dni, jednak trzeba uważać z odcieniem, mogłam go używać dopiero gdy spędziłam troszkę czasu na opalaniu. Co prawda ma lekką konsystencję i dopasowuje się do koloru skóry, ale bladzioch po zimie mógł mieć problem. Konsystencja nie zapycha mojej skóry, a wysoki SPF chroni twarz przed promieniowaniem słonecznym.






#dbamoskorezpurritin #iwostinpurritin #iwostin #dbamosiebie #dbamoskórę #mojacera #happy #love #photography #photo #followme #instafollow #l4l

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

C-THRU Harmony Bliss

Witam się z Wami dziś bardzo pachnąco!  Dziś wpis kwiatowy i bardzo kobiecy.  Zdecydowanie ten zapach jest zapachem tej wiosn...