piątek, 13 września 2019

Somersby


Cześć!
Chciałam się troszkę oderwać od otaczającego mnie świata, a przede wszystkim od wszystkich problemów i mniej przyjemnych spraw. Dlatego też usiadłam w wygodnym fotelu, wyciągnęłam nogi na podnóżek i z laptopem na kolanach wspominam stare dobre czasy. Czasy gdy napisanie takiego postu zajmowało mi 5 minut i nie miałam żadnego problemu z pisaniem. Czasów gdy jedynym zmartwieniem była klasówka na drugi dzień. Teraz problemów jest cała masa, zastanawiasz się czy za miesiąc będziesz miał z czego opłacić rachunki, czy kupić chleb, czy uda Ci się spłacić ratę kredytu... Przykładowe problemy dorosłych ludzi... Ale najważniejsze abyśmy mieli zdrowie, bo gdy tego zabranie wali się wszystko! Dlatego dbajmy o siebie i dbajmy o każdą chwilę spędzoną razem. Nawet z najkrótszego spaceru zróbmy znakomitą wyprawę, bo nie wiemy kiedy zabraknie Nam tej drugiej osoby, czy mamy, taty, męża, siostry, brata, chłopaka czy przyjaciółki. Cieszcie się każdą spędzoną chwilą z bliskimi Wam osobami. Pamiętajcie!

Nie wiedziałam jak dobrać zdjęcia do takich słów wobec tego postanowiłam pokazać Wam zdjęcia z ostatniej kampanii z #somersby, w której miałam okazję uczestniczyć. Wraz z #streetcom stworzyliśmy coś fajnego.

 Takim akcentem odrywam się właśnie od otaczających mnie kłopotów i wkraczam w strefie komfortu i spełnienia. Fotografia zawsze była mi bliska, będzie i zawsze to pozostanie dla mnie przyjemnością.

Jak dla mnie idealne piwo 0%. Można zabrać wszędzie ze sobą. Doskonale smakuje schodzone. Ale wiecie kiedy smakuje idealnie? Gdy pijemy je w dobrym towarzystwie i zapominamy o otaczającym Nas świecie!







#Somersby #SomersbyPear #IsntThatWonderful #NoweSomersby #SomersbyPL


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

C-THRU Harmony Bliss

Witam się z Wami dziś bardzo pachnąco!  Dziś wpis kwiatowy i bardzo kobiecy.  Zdecydowanie ten zapach jest zapachem tej wiosn...